05 december 2018

Stressig månad och söt hund

December brukar bli en lite stressig månad då det kommer till jobb för min del. I och med att det är en hel del ledigt, och jag gärna tar det ledigt, så behöver det jobbas in så gott det går under de andra dagarna av månaden. Därför kommer det vissa dagar, som idag, inte komma upp speciellt spännande inlägg då jag inte hunnit planera och skriva det någon dag tidigare (eller det inte hänt något intressant).

Men jag vill i alla fall posta ett foto jag tog på Alma för någon dag sen! Jag har sparat det inför en sådan här idélös dag, men sen kunde jag inte komma på något intressant att skriva till.


Är december en stressig månad då det kommer till jobb/studier för dig också, eller knallar den mest på som vanligt?

1 kommentar:

  1. Alma e så sööööt! Alla borde få ha en Alma i sitt liv :D :D :D :D

    SvaraRadera