22 december 2018

Mitt kontor

Idag tänkte jag ta och visa ett hörn av vår lägenhet som jag är osäker om jag har visat förut. Nämligen mitt kontor! Jag jobbar hemifrån, så därför har ett hörn av lägenheten fått bli mitt tillhåll.

Det är egentligen inget speciellt, men innehåller allt det jag behöver i mitt arbete. I alla fall just nu. Vad det nya året för med sig får vi se.


Under veckan har vi äntligen fått upp fotona på väggen ovanför också! De här tre ramarna hade vi på väggen redan i gamla lägenheten, men hade bara en av dom fylld för vi visste inte vad vi skulle ha i dom andra och sköt hela tiden fram att leta upp foton vi ville ha där. Men förra veckan tog jag tag i det och beställde de två fotona till höger.

Fotot längst till vänster är fotat av mina vän Nene och är taget i juni 2010 då vi var ut och fotade mina studentfoton. Fotot högst upp är från vårt bröllop i juli 2017 och är fotat av Julia Lillqvist. Och fotot på Alma har jag fotat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar