30 december 2018

Julafton 2.0

Efter att vi igår kom tillbaka till Helsingfors, hade packat upp och varit i bastu var det dags att ha en liten minijulafton! Vi orkar aldrig släpa med oss presenterna vi har åt varandra, för det känns onödigt att första köra dom till Kimito för att sen köra dom tillbaka några dagar senare.


Jag fick mer eller mindre allt på min önskelista! Per brukar tycka att han är så dålig på att hitta på presenter så jag brukar få skriva en önskelista. Där skriver jag upp förslag på saker jag vill ha/behöver, och så kan han välja vad han köper.

Efter att vi förra sommaren alltid var i behov av vattenflaskor och aldrig hade några vettiga, och i alla fall ingen som höll vattnet kallt, ville jag ha en ordentlig vattenflaska. Den jag hittade som jag gillade bäst kom från Chilly's, och den fick jag! Den ska hålla kall dryck kall i 24 timmar och varm dryck varm i 12 timmar. Ser fram emot att använda den!

Och det står mitt namn på den!

En julklapp vi hämtade ut från posten redan innan vi åkte till Kimito förra veckan är nya bestick! Vi har inte haft fler än fyra av samma förut och har länge velat ha fler än det. Och dom bra vi haft förut så är väldigt stora, så jag har velat ha såna som är aningen mindre. De här är perfekta!


Mycket fina julklappar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar