03 december 2018

Pers 30-årsfest

I fredags fyllde ju Per som sagt 30. På kvällen var det dags för del ett av hans födelsedagsfest! Vi bjöd på lite drickbart, snacks och lite smått att äta som jag hade bakat dagen innan.




För den här festen fixade jag min första smörgåstårta! Dekoreringen blev kanske inte speciellt snygg, men tårtan smakade riktigt bra!

Efter några timmar hos oss fortsatte de med del två av födelsedagsfirandet. De åkte iväg in till stan, mötte upp lite fler personer, och var och bowlade och lite sånt.

Alma och jag valde att stanna hemma. Jag städade undan efter festen och lade mig sen i soffan och tittade på julfilm medan Alma låg i min famn och sov djupt. Fin kväll!

En av de bästa grejerna med att ha kalas kan ju nog ändå vara alla rester man får äta dagarna efter. Det blev en riktigt sen kväll för oss båda, så det blev att stiga upp rätt sent, så det här var min brunch i lördags:

En rolig kväll, tyckte vi båda! Per var väldigt nöjd med sin födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar