14 december 2018

Mitt enda Cyber Monday-köp

För ett tag sedan såg jag Urban Decays nyaste(?) ögonskuggspalett, Naked Cherry, och blev genast så himla kär i färgerna. Jag är ju inte någon som använder hemskt mycket smink, så det var självklart för mig att inte lägga ut ~50€ på en ögonskuggspalett bara för att jag gillade den.

Sen blev det Cyber Monday, och medan jag slösurfade runt på lite olika sidor för att kolla erbjudanden utan minsta tanke på att köpa något hittade jag paletten med en rejäl rabatt. Efter en del funderande valde jag att klicka hem den, för jag har knappt några ögonskuggor alls och större delen av de jag har är så himla dåliga att det känns som de är helt utan pigment.

I söndags då vi kom hem från Kimito fanns paketet att hämta upp!



Har du någon av deras ögonskuggspaletter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar