08 december 2018

Produkter jag använder just nu

Jag tycker alltid det är väldigt spännande att få se vad folk använder för olika produkter. Därför tänkte jag idag visa vilka jag använder just nu! Mycket är såklart från BetteBox, så det är inte nödvändigtvis sånt jag kommer köpa av själv.


Just nu använder jag en makeup remover från Korres. Den är superbra och doftar jättegott! 

Ansiktstvålen jag använder kommer från Ziaja och är en mild scrub som funkar bra.


Jag använder en toner från Tesco som jag varit intresserad av länge, men som jag fått vänta med att skaffa då jag haft så många andra toners.

Ansiktsoljan kommer från Mossa, ett märke jag aldrig testat något från förut. Den doftar sååååå gott!

Ögonkrämen är från Lumene, och jag valde den för att den är billig och inte något extra, men funkar fint.

Jag använder Ziajas ansiktskräm i samma serie som ansiktstvålen. Tyvärr vet jag inte riktigt om den passar min hy, men krämen doftar i alla fall gott. 


Primern jag använder kommer från MUA. Också fast jag inte vet hur bra den får sminket att hålla så får den i alla fall min hy att se bra ut också efter att jag haft smink på mig.

Jag har en CC cream från Lumene. Jag jobbar på att få slut på den. En helt ok produkt, men inte en favorit.

Min foundation kommer från IsaDora, och jag älskar den!

Mascaran jag just nu använder är från Lumene, och är helt okay, men kräver att man vänjer sig.


Duschtvålen jag har är från The Body Shop i doften British Rose. Jag älskar den seriens doft så var tvungen att köpa något!

Både schampo och balsam kommer från KC Professionals serie Back to the Roots. Också fast dom doftar gott är det inte produkter jag kommer köpa i framtiden tror jag.


Just nu har jag en body lotion från Dove. Den doftar SÅ gott!


Använder du någon av de här produkterna? Har du skrivit något liknande inlägg? Länka i så fall gärna så jag kan gå och läsa det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar