13 december 2018

BetteBox december 2018

Jag hade hoppats på att man nu i december skulle få något riktigt, riktigt spännande i BetteBoxen, eller kanske lite fler grejer, men tji fick jag. Det var inte alls speciellt spännande innehåll den här månaden. Nästan snudd på dåligt.

Och den grejen som var olika i olika boxar fick ju jag förstås en produkt jag redan fått i en tidigare box (primern). Suck.

Jag är glad att jag har en adventskalender istället, vars innehåll gör mig glad nästan dagligen den här månaden!


3 kommentarer:

  1. öhhh.. what :'D alltså vilken tråkig box! Fast jag hade typ likadant med LF boxen, man förväntade sig något riktigt najs i julboxen o efter ja hadd öppna den o for o dricka te o hade helt glömt innehållet i boxen sen... ja ska nog ta foto och sätta på bloggen så får du se vad som var i den :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo, så tråkig! Jag är så glad att jag betalar det gamla priset för den ännu!
      Väntar med spänning på blogginlägget om LF-boxen! :D

      Radera
    2. jooo inte skulle man vilja betala det där 18,90€ för det där inte :'D

      Radera