01 november 2014

Lite nya skönhetsprodukter

Lite annan shopping hängde också med hem från Poole, förstås.

Min hudkräm är nästan slut, och jag hade inte lust att köpa en dyr, så det fick bli en från ASDAs egna märke för bara £1. Jag har haft av den förut och gillat den, så det fick bli den igen. Jag har också varit väldigt intresserad av Garniers Ultimate Blends-serie, speciellt efter att jag fick tester, men jag har inte riktigt vetat vilken jag ska välja. Då vi var in till Boots förra helgen var dom på erbjudande (ganska stora flaskor för under £2 styck!!), och de hade en ny som var för längre hår och dessutom inte innehöll parabener, så jag köpte schampo och balsam. 

Sen behövde jag torrschampo. Jag tänkte köpa en miniversion av Batiste som vanligt, meeeen en fullstorleks Ultimate Blends var billigare på grund av erbjudandet serien var på, så det fick bli en sån av samma sort som schampot. 

En ny handkräm följde också med hem, eftersom min andra tog slut dagen innan. Det här är handkräm med anti-bac. Jag kände att det kunde behövas eftersom vi ska återvända till Finland och alla vintersjukdomar (och så är jag ganska nojig med det där baciller på händerna, speciellt då jag är borta någonstans)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar