26 oktober 2014

På jakt efter en klänning

Igår åkte vi iväg till Poole en sväng eftersom jag fortfarande letade efter en klänning inför min graduation. Vi gick igenom määängder av butiker, och trängdes med massor av människor (det var någon rea på gång i shoppingcentret och de flesta butiker bjöd på riktigt fina erbjudanden). Till skillnad från förra helgens jakt slutade det den här gången med att jag kom hem med en klänning. Skönt att ha det gjort!




Det var väldigt höstigt och ruggigt väder så efter att ha varit på språng i ungefär 4,5 timmar frös jag lite och kände mig allmänt genomfryst, så det var skönt att komma hem. Vi hann slänga i oss lite mat, och sen försvann Per iväg igen eftersom en av hans gamla kollegor hade hej då-fest. Eftersom jag hade kvällen för mig själv passade jag på att kleta en lermask i ansiktet, ta en riktigt lång och varm dusch för att sluta frysa, ett varmt fotbad och sen mys i soffan med pizza och läsk och slötitta på tv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar