07 november 2014

Gratisgrejer

I måndags snubblade jag över ett blogginlägg om vad som kom med månadens Glamour Magazine. Jag har köpt tidningen några gånger, men det är oftast inte den jag väljer då jag tänker köpa en tidning. Men då jag hörde vad som kom med det här numret sprang jag genast till butiken och köpte ett nummer! För bara £2 kände jag att det var för bra för att inte köpa.

Man fick ett nagellack av märket Nails Inc (värt runt £11). Jag valde en tidningen med ett lack som var mörkrött eftersom de andra färgerna inte riktigt tilltalade mig. Man fick också med en voucher för 20% off om man handlar för minst £20 hos H&M. Och så fick man ett presentkort till The Body Shop värt £3, £15 eller £100. Eftersom vi ändå var in till stan idag för min graduation passade vi på att gå in till Body Shop, och mitt presentkort var värt £3.

Inne i tidningen fanns också en balsamtester som jag ska ta och pröva någon dag.  

Inte ett helt dåligt kap för bara £2!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar