19 november 2014

Lite shopping

Jag passade på att skaffa lite nya grejer då vi var till stan under helgen. Tyvärr är fotona lite dåliga eftersom ljuset inte är det bästa.

Jag använde upp presentkortet jag hade till Body Shop. Jag passade på att köpa en ny flaska av min favoritansiktstvål. Den kostar £5, men mitt presentkort innehöll £3 så den blev riktigt billig. I Boots plockade jag med mig en ny tandborste, tandborsthuvuden till min eltandborste (den har bara stått nu ett längre tag eftersom jag behövt nytt huvud till den), och så hittade jag ÄNTLIGEN den här ansiktsmasken i full storlek. Jag prövade den tidigare och älskade den, såå himla bra.

Jag fick också ett 20% off-kort till H&M samtidigt som presentkortet till Body Shop, så jag passade på att använda upp det med. Min garderob har länge behövt lite nytt innehåll, och nu fick jag ju "orsak" till att handla lite. Man måste handla för £20 för att kunna använda kortet, och det jag handlade blev att kosta £21.96, men jag behövde bara betala £17.57. Tjoho för att få saker billigare!

För det fick jag en t-skjorta, en oversize tröja, en collegetröja och nya hårsnoddar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar