14 november 2014

Aloe Vera-vatten med jordgubbssmak

För ett tag sen testade jag aloe vera-vatten och tyckte att det var helt okay. Under helgen råkade jag få syn på aloe vera-vatten med jordgubbssmak då vi var och handlade. Såklart passade jag på att köpa en flaska för att testa. 

Det första jag märkte var att den kändes lättare att dricka och bitarna i den var mindre konstiga. Vet inte om det hade att göra med att det här var i en flaska och inte en burk som den andra jag testade. Jag gillade också smaken, och jag tyckte det var en ganska äkta jordgubbssmak. Den smakade lite som jordgubbssaft, men bitar i, och med en extra smak av något annat. Så man kände aloe vera-smaken lite, men den var inte så tydlig att jag skulle ha vetat vad den där extra smaken var om jag inte redan visste att det var aloe vera. Så den här får absolut godkänt av mig, för den var riktigt god! Godare än den icke-smaksatta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar