05 september 2014

Sommaren genom Instagram

Vad hände på min Instagram den här sommaren? Troligen inte så mycket intressant, och väldigt mycket mat, hehe. Men jag tänkte dela med mig i alla fall!

Juni: 72 timmar tills min unitid var över // Supergod nötblandning // Nudelsoppa till middag

Juni: Age of Empires och glass! // Nomnomnom! // God lunch

Juli: Bakade ostsemlor // Prövade laga Earl Grey-sorbet // God sallad på Ed's Easy Diner

Juli: Ed's Easy Diner och Pers hamburgare // Varmt väder! // Åt stekta kantareller. Nomnomnom!

Juli: Goshund // God middag ombord på Viking Grace
Augusti: Hittade choklad jag glömt att jag hade köpt // Beställde Kokis med våra namn på!

Augusti: Capri-Sun! // Ginger Ale och snacks // Våfflor till middag är aldrig fel

Augusti: Bournemouth Air Festival!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar