10 september 2014

Body Shop!

Jag har väntat ett bra tag på ett Body Shop skulle ha något extrabra erbjudande (de har nästan alltid något erbjudande, men då och då dyker de där sjuuukt bra upp), och förra veckan hände det äntligen! Jag har grejer som börjar ta slut, men jag har låtit bli att köpa nytt i väntan på erbjudande. Förra veckan erbjöd de -40%, och jag skyndade mig att klicka hem lite grejer. Två grejer som är favoriter som snart kommer att ta slut, och två nya produkter. Jag letar fortfarande efter den perfekta dagkrämen för min hy, och i den här beställningen klickade jag hem en ny som jag inte prövat förut. Ser framemot att testa den! Och hoppas att den här är the one. Klickade också hem deras Tea Tree BB Cream som jag varit nyfiken på sen den dök upp hos dem.

1 kommentar:

  1. Jag var jättenöjd med Seaweed Mattifying Day Cream medans jag använde den, men då min lilla provburk tog slut bytte jag till den andra i serien som har solskyddsfaktor och den hatade verkligen min hud... hade finnar konstant :( Men som sagt, dendär älskade jag och jag tyckte den funkade bra fast jag använde den i vintras!
    Senast jag och Eifos åkte till Stockholm köpte jag nattkrämen ur Vitamin E-serien och överväger nu skarpt att köpa fler grejer ur den - bland annat just facial washen, så att den är en favorit hos dig så är ju iaf ett plus :D

    SvaraRadera