04 september 2014

Bournemouth Air Festival 2014, lördag #2











Efter kanske 2,5-3 timmar bestämde vi oss för att åka hem, fast vi hade planerat vara där hela dagen. Men min förkylning påminde mig om att jag inte alls var så frisk som jag trodde, så jag började känna mig lite konstig och mådde inget vidare. Dessutom började vi bli lite hungriga. 

Som tur är så kan man se en del av flygen från där vi bor, så jag fotade lite från vårt vardagsrumsfönster efter att vi kom hem också.

Från vårt sovrumsfönster kan man se flyg som lyfter och landar på flygfältet här, så jag tittade då Red Arrows kom upp i luften. Innan de startade verkade de testa sin färgade rök, för man såg rökmolnen.

Och från vardagsrumsfönstret ser man mot stranden där uppvisningarna hölls.











1 kommentar:

  1. Svar: Det var riktigt obehagligt jo :S men som tur ordnade det sig vilket gjorde allt avsevärt mindre läskigt (förutom hålet som ännu är ett mysterium...). Det var en nyinflyttad kille som hade rotat runt hos alla typ då han inte visste att de tillhörde någon. Det var dock knappast han som smällde till skåpet, han verkar jättesnäll!

    SvaraRadera