26 september 2014

Kanske en av de bästa matrelaterade uppfinningarna på länge

Ibland får jag en känsla av att jag bloggar en hel del om mat. Men jag gillar mat, så jag tycker det är helt okay, hehe.

För ett tag sen började det komma reklam i TVn om "torillabröd" som är som skålar istället för bara platta. Vi har länge tänkt köpa, men ingen av butiker här riktigt nära har haft. Men då vi var till ASDA under helgen köpte vi. Och jag menar, HUR bäst idé är inte det här? Varför har de inte dykt upp tidigare? Liksom...BÄST! Vi bestämde oss för att testa ett kit, men man kan köpa bara bröden också. Det som kunde gjort kitet bättre skulle varit om det fanns medium. Eftersom jag inte gillar BBQ-smak så fick det bli Extra Mild eftersom de är de enda två som finns.


Min research säger att dom här finns i Finland också, så har någon av er testat dom redan? Vad tyckte ni? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar