16 september 2014

Mera kommentarer!

Som någon av er kanske har märkt har jag börjat försöka kommentera betydligt mer på bloggar. Det går lite trögt, men jag försöker slänga in en kommentarer på de flesta bloggar jag läser. För jag antar att de flesta som bloggar håller med om det är mycket roligare med en kommentar än med enbart statistik över hur många som tittat in eller en like (fast sånt också är roligt)! :) 

Problemet blir ofta att jag känner att jag inte alls vet vad jag ska kommentera, också fast jag gärna skulle slänga in en kommentar, och då blir det lätt att jag väljer att inte kommentera. Det är en av orsakerna till att jag i vissa av mina inlägg ställer en fråga, så att de som fungerar lika som jag har lättare att hitta på något att kommentera. Det känns oftast lättare att svara på en fråga än att försöka hitta på något "bara sådär" att skriva. 

4 kommentarer:

  1. Jag håller helt med! Jag läser ganska många bloggar som jag tycker är väldigt bra, men jag vet aldrig vad jag ska kommentera, så det blir väldigt sällan av att jag kommenterar på någon blogg alls ^^ Så bra att du skrev ett inlägg om ämnet så att jag får en anledning att kommentera och säga hej :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej! :D Skönt att höra att jag inte är ensam om att ha svårt att hitta på saker att kommentera. ;)

      Radera
  2. Jag är också precis likadan, men det vet du redan... haha :D

    SvaraRadera
  3. Jag är likadan xD Vill helst kommentera mycket mer än vad jag gör. Tycker själv att det är jätte roligt att få kommentarer så jag vet att nog alla som bloggar tycker det. Har vissa perioder där jag kommenterar ofta och vissa som jag sen igen inte alls kommer på nån bra kommentar fast jag skulle vilja D: Har försökt/vill bättra mig ^^

    SvaraRadera