15 september 2014

Min hy är gladare igen!

Efter ungefär två månader har min hy äntligen återgått till "normalläge", och det känns verkligen som om det är på tiden! Det är så tröttsamt då det ska hålla i sig så länge... Ser inte alls framemot att återvända till Finland i vinter, ens fast det troligen bara är för ungefär en månad, för finsk vinter är INTE bästa vän med min hy. Ska nog låta bli att tänka på det allt för mycket, med tanke på hur den betett sig efter en månad i Finland nu under sommaren. Suck...

2 kommentarer:

  1. Svar: Hahaa, oops! (A) Jag kände mig riktigt som ett barn när vi såg att de hade i butiken, "jag viiiiill" xD men det var ingen större utmaning att övertala pappa att ta lite, han ville också ha, haha. Och det var så gott! Får man tag i abborre i England?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror int man får tag på det här. :( Ha i alla fall inte sett! Men cod är också ganska gott (men inte lika gott som abborre), så det får duga medan vi är här. ;D

      Radera