09 september 2014

När man vill ha goda saker

Ni vet den där tiden som man mest bara vill ha choklad och annat sånt? Jaa... Igår på kvällen var ett sånt ögonblick för mig. Jag ville best bara ha massor av choklad och bakelser. Det slutade med ett besök till Lidl, och choklad och muffins. Ooops! Vi tryckte i oss hälften av muffinsarna på en väldigt kort stund (fast det var jag som var sugen på gott så tackade ju inte Per nej till chokladmuffins heller, hehe). Vi som varit så duktiga på att hålla oss från godsaker och läsk på sista tiden!

Men alltså...som kvinna tänker jag säga att det är heeeeeelt okay den där ena tiden under månaden. Eller hur? Någon som håller med? Visst?

2 kommentarer:

  1. Haha, håller definitivt med om det! Fast jag har varit mer inne på Muminläsk och mintlakrits själv xD

    SvaraRadera