04 november 2014

Skor!

Igår åkte jag iväg till Poole för att köpa skor till min graduation (inte alls sent, hehe...). Jag kollade efter skor inne i stan under helgen, men Primark hade inte min storlek kvar av skorna jag var intresserad av. 

I Primark i Poole hade de hur många par som helst kvar i just min storlek, och dessutom av alla skor jag tittade på. Primark verkar gilla ballerinaskor just nu, för de har huuuuur många modeller som helst. Jag testade några, och bestämde mig sen för att köpa två par eftersom jag inte kunde bestämma mig riktigt. De kostade bara £4 styck, tycker inte två par skor för £8 är så dåligt alls! Dessutom har jag varit ute efter nya ballerinor. Egentligen ville jag ha skor med någon form av rem över, för jag är så rädd att jag ska tappa dem då jag går över scenen. Skulle vara så pinsamt!! Jag hittade inga sådana som såg bra ut, så det fick istället bli ett par vanliga ballerinor, och ett par där delen över tårna kommer lite högre upp så skorna sitter lite "säkrare". 

Jag ska gå med dem lite här hemma under veckan, och sen se om jag kan bestämma mig. På något vis vill jag ha de till höger för de har blank yta, men de till vänster (som har en mer matt, tygig, lite mocka-aktig yta) sitter lite säkrare på foten. Svåååååårt! Också fast skorna inte kommer att synas på fotot, och det är inte så man ser dom tydligt under själva ceremonin, varken för de som sitter i publiken eller för de som tittar på livesändningen, så är det ändå ett svårt val!

Vilka skor tycker ni jag borde välja? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar