03 juni 2019

Månadssammanfattning: Maj 2019


Vad jag läst den här månaden: Kalle Anka.

Intressant jag läst online den här månaden: Har mest läst om intressanta platser på Kreta.

Månadens Youtube-video: Den här panda-compilationen.

Vad jag lyssnat på den här månaden: Emil Assergård - Spåra

Vad jag tittat på den här månaden: Eurovisionen.

Månadens bästa: Att Alma verkar veta när hennes närhet behövs som allra, allra mest.

Månadens sämst: Det känns som om det har varit alldeles för mycket program hela månaden, så jag är rätt trött. Vi har varit mycket borta, och annars bara haft saker som behövt göras. Jag har aldrig riktigt hunnit ta det lugnt. Och sen slutade månaden med en mycket hemsk händelse.

Vad jag tänkt på den här månaden: Jag vet inte riktigt. Jobb, troligen, det brukar vara det. Minns mest bara mörkret och tomheten där de sista dagarna av månaden.

Månadens mående: Trött, men överlag bra, och jag har varit på ganska bra humör, fram till sista veckan. 

Månadens produkt: Nektariner! Insåg att det var supergott i smoothien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar