13 december 2019

The Body Shops julkalender 2019: Lucka 13

Idag kom balsamet till schampot man fick tidigare i veckan, precis som jag hoppats på, Strawberry Clearly Glossing Conditioner (12,90€). 



Nu börjar man också vara uppe i summan man betalade för kalendern. Eller, det är man väl. Vissa av de produkter som inte sålts enskilt i den storleken man fått i kalendern och jag bara räknat ut en ungefärligt värde på baserat på vad en större kostar, så säljs i liten storlek i England. Där är priset såklart betydligt högre än det jag räknat ut, i och med att literpriset oftast är högre på små förpackningar. Om jag skulle ha använt dom priserna istället tror jag man nu skulle vara lite över det kalendern kostade. 

Hur som helst tycker jag det är ganska bra då man är bara halvvägs igenom kalendern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar