18 december 2019

FORK - Chapter 1: The End

På Pers födelsedag, 30 november, var vi och såg FORK - Chapter 1: The End.

Vi har sett dem flera gånger förut och kände att vi helt enkelt måste få se dem en sista gång. Nästa år kommer de sluta, vilket känns lite tråkigt, för de är ju så himla bra!


Som förväntat var den här showen också jättebra! Om du har chansen att se dem ännu innan de slutar tycker jag du ska ta den!

Det störiga under den här showen var ändå alla som fotade och filmade sig genom heeeeeeeeeeela showen. Jag tycker det är en sak att fota innan allt börjar, eller att ta en bild om det är så att man får fota, men att sen fota massor under själva grejen tycker jag är lite fult på såna här ställen. Jag tycker det stör dom bakom en hel del då det viftas med typ 20 telefonskärmar som lyser. För att inte tala om alla som missat att stänga av blixten... Kvinnan framför mig var helt besatt av att ha framme sin telefon hela tiden. Jag vet inte om hon alls hann titta på vad som hände på scenen, så ofta som hennes telefon åkte upp och ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar