20 december 2019

Bullet journal setup 2020

I och med att den här boken bara har 160 sidor så har jag valt att använda så få sidor som möjligt i min setup för året.

Key valde jag att skriva på insidan av pärmen. Den blev inte heller en helsida för att skriva ut årtalet, utan 2020 fick snällt bli litet och skrivet under mitt namn.


Jag ville ha med en snabb översikt över alla månader. Vissa kan tycka att det känns överflödigt, men jag gillar att ha en sida jag kan bläddra till om jag vill se hela året på en gång.


Efter det följer två uppslag med future log, så jag kan skriva upp saker som händer under året. I och med att jag bara ritar upp en månad åt gången behöver jag någonstans att skriva upp sånt som händer senare under året så jag inte glömmer bort det eller missar att skriva in det då jag väl ritar upp månaden i fråga.



Och det var allt som fick plats i min setup för 2020.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar