16 december 2019

BetteBox december 2019

I fredags kom äntligen månadens BetteBox!

I min box fanns den här månaden:
Love Beauty and Planet body hydro gel
MannaKadar 3-in-1 highlighter, shadow, contour
Glitter by ElinaK
Novexpert The Peeling Night Cream
Eucerin Hyaluron-Filler day cream
MayBeauty The Incredible Face Mask 3 st
Urtekram Coconut Shampoo

Några/någon av produkterna var en gåva för att jag prenumererat så länge. Jag utgår ifrån att det är The Incredible Face Mask och schampot, för dom stod det inget om på lappen.

Överlag var den en intressant box. Hydro gelen verkar superintressant, och jag tror inte jag har testat något liknande förut. Både natt- och dagkrämen ser jag också fram emot att testa! Glittret är inget för mig, och det var inte alls längesen man fick någon form av body glitter sist. MannKadars 3-in-1 tror jag att jag fått en precis likadan förut, möjligen i någon annan nyans. Ansiktsmasken har man fått av förut, för 2 år sen, men jag vill minnas att jag älskade den och skulle ha velat testa den mer, för då fick man bara en. Så den är jag jätteglad att ha fått lite fler av den här gången!


Så den här gången var det bara en sak jag testat förut, och två som jag tror man fått förut. Ser fram emot att testa allt förutom MannaKadar-produkten och glittret! Så ändå ganska bra betyg.

Däremot tror jag att jag skulle tyckt att boxen var ganska tom om inte maskerna och schampot funnits med.

Vad tycker du om månadens innehåll? Något du testat eller något du skulle vilja testa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar