02 december 2019

Månadssammanfattning: november 2019


Det här året verkligen bara svischar förbi. Hur kan december redan börjat?


Vad jag läst den här månaden: -

Intressant jag läst online den här månaden: -


Vad jag lyssnat på den här månaden: Har försökt catcha up med JLCs podd, så har lyssnat på massor av såna avsnitt.

Vad jag tittat på den här månaden: Född i farstun och The Good Place.

Månadens bästa: Besöket hos Mima i mitten av månaden, och Forks show i lördags!

Månadens sämst: Ett paket som tappades bort. Men sen dök det upp igen en vecka senare, så det kom fram till slut.

Vad jag tänkt på den här månaden: Jul, nyår och det nya året.

Månadens mående: Upp och ner, men för det mesta helt okay.

Månadens produkt: Bullet journalen jag köpt för nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar