05 maj 2020

Vecka 13 (8-14.4)

Hur jag mådde vecka 13 + tankar

Illamåendet  trappades upp lite igen och höll i sig. Jag hade kanske lite mer energi, men i och med att jag mådde så dåligt  och hade fruktansvärda kväljningar hela tiden så kunde jag inte göra så mycket annat än att ligga still.

Veckan avslutades med det andra rådgivningsbesöket som tyvärr blev lite annorlunda än tänkt. Jag mådde så otroligt dåligt att jag inte lyckades ta mig dit, så vi fick istället sköta det över telefonen. Per försökte ringa dit för att meddela att vi inte kunde komma på grund av mitt mående, men då vi hade en kvällstid hade redan alla gått hem på alla ställen dit man kunde ringa, så det slutade med att Per åkte dit och träffade vår hälsovårdare, och jag var med över telefonen. I och med att vi har både blodtrycksmätare och våg hemma så fick vi ändå en del av grejerna antecknat. Här hade jag gått ner omkring 5 kilo sen jag blev gravid!  

Magbild

Fotad 11+4.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar