27 maj 2020

Goodiebox maj 2020

Igår kom månadens Goodiebox! Den här månadens box tyckte jag var väldigt fin.


Innehållet tyckte jag var...sådär. Det innehöll märken jag inte prövat, och det är såklart alltid ett stort plus. Jag som fortfarande bara betalar 16,90€ tyckte boxen kändes värt det, men jag kan tro att vissa av de som betalar mer kanske tyckte månadens box kändes lite tom. Den här hårknipan ser ut och känns som vilken sådan som helst, men påstås kosta runt 15€! 

Min box innehöll:
Lanvin Modern Princess Blooming Eau de Toilette (tester)
Sui Ava Solvej hair clip
Bellápierre Cosmetics Mineral Blush MB003 Amaretto
Pixi by Petra Shea Butter Lip Balm Natural Rose
Huygens Verveine D'Huygens Bodyscrub
Niré Beauty 305 Radiant Blush-borste
Herbina Hair Care Nourishing Styling Cream 3in1

Jag är glad att man fick både en blushborste OCH en blush. Jag tyckte det var ganska sällan man i Bettebox fick en tillhörande produkt om man fick någon sorts borste.

Pixi-märket har jag också länge velat pröva produkter från, så det blev jag väldigt glad över!


Vad tyckte du om månadens box? Finns det någon produkt du prövat eller skulle vilja pröva?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar