03 januari 2020

Tillbakablick 2019: Januari-Mars



Januari bjöd på kallare väder och snö! Jag påbörjade min första bullet journal, och så började jag med veckovideorna. Alma fyllde 2 år. Det blev också äntligen av att sterilisera henne. Operationen gick bra, och också fast hon var lite hängig i någon dag piggnade hon snabbt till och det blev svårt att hålla henne stilla. Jag passade också på att både få en läkartid och en tandläkartid överstökade. Månaden innehöll också en del tråkiga nyheter som äldre släktingar.


I februari var det dags för Runebergstårtor! Vi var till Kimito och njöt av fint väder. Vi tittade på en massa Brooklyn 99, och jag åkte på en ordentlig förkylning.


Våren började titta fram i mars, och Runebergstårtorna byttes ut mot fastlagsbullar. Jag var mest trött och omotiverad och lite ledsen. Jag fyllde 28, och i slutet av månaden var vi till Kimito för att fira mammas födelsedag. Tyvärr var vi också på en begravning den här månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar