29 januari 2020

Bullet journal februari 2020

Eftersom februari börjar på lördag så fixade jag förra veckan i ordning februarisidorna i min bullet journal. Dom ska vi ta en titt på idag.


Jag tycker att mina habit trackers inte behöver mer än en halv sida, men jag har lite svårt att komma på vad jag ska använda den andra halvan till. Jag kunde bra ha min mood tracker där, men då har jag varje månad en hel sida att använda till något annat. Och jag vet inte riktigt vad. Om du har idéer får du gärna skriva dom! Jag har kollat runt på Pinterest men inte riktigt fastnat för något.

Den här månaden har jag i alla fall valt att använda den där halva sidan för månadens mål. Jag har inte haft något sånt förut, men tänkte att jag ska testa.




Mitt favorituppslag för februari är nog vecka 8! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar