15 januari 2020

BetteBox januari 2020

Dags för den sista BetteBoxen någonsin! BetteBox har tydligen blivit uppköpta och från och med nästa månad kommer man istället få Goodiebox. Jag väntar ivrigt på nästa månads box, för Goodiebox är en av dom jag lite tittat på och övervägt att byta till.

Det min sista BetteBoxen innehöll var:

Batiste Dry Shampoo & A hint of colour for dark hair
Ziaja Med Lipid Dermatological Formula Physioderm Eye Cream
Eucerin Blemish-Prone Skin DermoPurifyer Oil Control Skin Renewal Treatment
Libresse V-Care Daily Intimate Wash Gel Shea Butter & Almond Extract
Paese Eyeshadow 7 Diamond
Niré Beauty 101 Plush Powder Brush
Fruit-tella Strawberry


Kanske inte den mest spännande boxen jag har sett, MEN jag kommer få slut på allt förutom ögonskuggan, skulle jag tro. Jag använder inte sminkborstar så ofta heller, men just puderborste brukar jag använda då och då. Den här är såå mjuk och verkar vara bra kvalité, så jag är faktiskt riktigt glad över den! Jag har inte heller testat någon av produkterna förut. Jag måste ärligt säga att jag gillade allt i den här boxen, och är riktigt, riktigt nöjd med den. Bara för att den inte var superspännande så betyder det inte att jag ogillade den!


Har du testat någon av produkterna, eller finns det någon du skulle vilja testa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar