13 januari 2020

En titt på min bullet journal från 2019

Idag tänkte jag att vi ska ta en titt på några av sidorna från min bullet journal från förra året.

Först är det första uppslaget för varje månad. Jag tycker det kan vara väldigt intressant att se alla bredvid varandra.

Mina favoriter är nog juli, augusti och september. Sen är jag också nöjd med kransen i december, men inte texten. Den blev inte vidare fin.


Det andra jag tycker är väldigt intressant att se i andras bullet journals är hur mood trackerserna ser ut då de är ifyllda! Därför tänkte jag dela med mig av mina från förra året. 


För att se mer bilder från min 2019 bullet journal kan du kolla här!

Om du har delat med dig av bilder från din bullet journal från förra året får du väldigt gärna länka, för jag älskar att titta på sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar