01 januari 2020

Månadssammanfattning: December 2019

Sista månadssammanfattningen för 2019 är här.


Vad jag läst den här månaden: Jag läste ut Girl Online: Going Solo av Zoe Sugg. Jag började på den för längesen, men sen har det inte blivit att läsa klart den förut. Sen fortsatte jag också lite på Dan Browns Origin, men har inte blivit klar.

Intressant jag läst online den här månaden: -

Månadens Youtube-video: I Ordered Pizza And Tipped The House

Vad jag lyssnat på den här månaden: Annat är radio då jag suttit i bilen så har det inte blivit att lyssna på så mycket.

Vad jag tittat på den här månaden: Robinson Sverige 2018.

Månadens bästa: The Body Shop-julkalendern! Och att Per och jag firade 10 år tillsammans.

Månadens sämst: Mådde till och från lite dåligt under julveckan. Troligen bara för mycket mat och godsaker. Det var inget värre, men kändes jobbigt.

Vad jag tänkt på den här månaden: En del på det nya året, och vad jag vill göra då.

Månadens mående: Faktiskt riktigt bra.

Månadens produkt: Räknas kanske inte sådär egentligen som EN produkt, men The Body Shop-julkalendern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar