06 augusti 2018

Slut på semestern

Idag är det slut på semestern för både Per och mig. Igår hade jag första gången sådär på allvar semesterkänsla, så det känns lite jobbigt att den nu är slut. Jag kände verkligen att jag behövde de där sista fem dagarna här i Helsingfors, utan något som helst planerat. Egentligen hade vi tänkt göra lite grejer, men i och med att det varit så ofattbart varmt har vi istället valt att göra så lite som möjligt. Igår kändes det äntligen lite svalare också, vilket var sååå skönt. Jag gillar varmt och brukar inte ha så stora problem med det, men i år har jag verkligen mått riktigt dåligt i värmen.

Planerna för den här veckan är att ta itu med lite bokföringsgrejer, fakturera, planera hösten, göra jobb, och försöka fixa lite med hemsidan jag försöker få ihop för företaget.

Någon annans semester som också tagit slut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar