10 augusti 2018

BetteBox augusti 2018

Den här månadens box dök upp ganska sent, så den var inte här fören igår. Och det är dessutom en box som jag känner lite mjeeeh för. 

Jag tar alltid glatt emot body lotions, och det här är en sort jag inte prövat och den innehåller mango, så det gjorde mig glad. Jag ser också fram emot att pröva schampot och balsamet, för det är ett märke jag inte hade koll på från förut. Synd bara att det kommit så många olika schampon och balsam under det här året. Ansiktsmasken är jag väldigt exalterad över. Jag har prövat sheet masken från samma serie och har sedan dess varit väldigt intresserad av att pröva andra av ansiktsmaskerna.

Resten av grejerna var jag inte jätteintresserad av, och sådär överlag var jag inte superimponerad av den här månadens box. Men så är det ibland. Jag kommer nog få användning för allt ändå, och hoppas på att det nästa månad ska komma fler produkter jag tycker är intressanta.

Vad tyckte du om månadens box? Eller har du prövat någon av de här produkterna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar