16 augusti 2018

16: Uppförsbackar och att köpa kaffe av misstag

Hösten har fört med sig en känsla av nystart för oss båda, och semestern är över. Vi pratar om en av sommarens utflykter och funderar lite kring nästa utflykt. Nystartskänslan har fått Per att börja träna igen och vi pratar om träning och den där sommaren vi joggade en hel del. Jag funderar över vilken typ av träning jag tycker är kul, och inser att jag har svårt att hitta motivation att träna regelbundet. Utöver det är Per glad över att det blivit svalare så han kan dricka te igen, och han delar med sig av historien om då han av misstag köpte kaffe på ett café, trots att han ogillar kaffe.

1 kommentar:

  1. Jag känner igen mig i så mycket av det ni säger här! Just nystart känslan slog mig jätte hårt bara för nån dag sen och det fyllde mig med så mycket glädje! :D Jag älskar hösten just därför~. Får sån lust att göra saker då, hänger kvar från skolan helt klart, haha.
    Håller också med om joggande och kaffet. Jag har funderat lite på att börja jogga men att gå är så mycket roligare. Börjar kanske orientera eller geocatcha istället, plus gym ^^ Med kaffet så älskar jag både lukten och smaken faktiskt, men klarar så inte av att dricka det iafl D: blir helt jätte nervös av det...

    SvaraRadera