19 augusti 2020

Vecka 31 (12-18.8)

Hur jag mått vecka 31 + tankar

Mitt mående har fortsatt vara svajigt både psykiskt och fysiskt. Jag mår fortsättningsvis illa, och det börjar tära mer och mer på psyket varenda dag. Jag har fortsatt ha sura uppstötningar i tid och otid eftersom jag prövade Rennie istället för den starkare medicin jag försökte med. Rennie åt jag typ som godis, för hjälpte knappt något alls. Därför fortsatte jag med den bättre medicinen igen i slutet av veckan.

En stor del av veckan har jag också haft ganska jobbiga foglossningar. Vissa dagar har jag knappt kunna gå alls. Mot slutet av veckan har det blivit lite bättre igen och det är inte total tortyr att röra sig mer. Däremot har jag haft enormt svårt att sova på grund av ont lite här och var. Vissa nätter har jag sovit kanske 3 timmar, och dom tre timmarna har varit på morgonen/förmiddagen. Alltså allt annat än en pigg vecka.

Veckan avslutades med rådgivningsbesök där jag äntligen fick bekänna hur dåligt jag mått fysiskt och psykiskt. Det känns bra att ha det gjort, jag var så nevös innan. Jag lyckades inte prata om riktigt allt, men jag tror jag kommer att komma vidare med att få hjälp nu i alla fall. Jag tror jag kommer få veta mer om det under kommande vecka. 

Magbild

Fotad 30+0.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar