21 augusti 2020

Goodiebox augusti 2020

Idag kom månadens Goodiebox!

Den här månaden innehöll min box det här:
Evoluderm Smoothing Foot Scrub
Dermosil Shower Cream
Manna Kadar Sea Minerals Renewing Body Butter
Aether Citrus Ester Eau de Parfum
Moshi Moshi Mind Hemp Sheet Mask
Moshi Moshi Mind The Mind Roller double sided jade roller


Igen en gång en box jag tycker var riktigt bra. Jag har till exempel länge varit lite intresserad av jade rollers, men inte såpass att jag köpt en. Parfymen har en superlätt doft jag tyckte riktigt bra om, och resterande produkter är allt sånt jag har användning för.

2 kommentarer:

  1. Vad är grejen med jade roller? Alltså vad har den för funktion? Applicerar man nåt med den eller masserar man in kräm med den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är tyvärr inte jätteinsatt i hur den funkar/används. :D Men hittade bland annat det här inlägget som verkar förklara ganska bra https://www.simplyquinoa.com/how-to-use-a-jade-roller/
      Den är alltså väldigt sval, så känns väldigt skönt.

      Radera