01 juli 2020

Vecka 24 (24-30.6)

Hur jag mått vecka 24 + tankar

Sparkarna har börjat kännas oftare och hårdare. Helt ärligt tycker jag enbart det är obehagligt. Jag har börjat få halsbränna i tid och otid. Den här veckan avslutade vi också flyttandet från och städandet i gamla lägenheten. Min kropp har inte alls gillat att vara igång så mycket som de senaste veckorna krävts, och att vara igång och för det mesta stå upp i omkring 8 timmar i söndags fick min kropp att kännas väldigt sönder i måndags. Jag var stel och hade småont både här och där. Illamåendet har också till och från börjat hitta tillbaka lite.

Den här veckan har jag också fått alla ansökningar till FPA gjorda och skickade. Nu väntar vi alltså ivrigt på mammalådan!

Med andra ord en sämre vecka, också fast den varit helt okay. Vecka 25 kommer troligen mest bestå av vila, för det känns som om jag och kroppen behöver det.

Magbild

Fotad 23+0.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar