08 juli 2020

Vecka 25 (1-7.7)

Hur jag mått vecka 25 + tankar

Alltså dom här uppdateringarna fortsätter vara ganska enformiga känner jag. Sparkarna fortsätter att bli starkare och tydligare. Överlag har det inte varit så mycket speciellt. Mår fortfarande till och från ganska illa. Tycker också det blir svårare att äta. Jag känner mig ganska snabbt mätt, men blir också snabbt hungrig igen. På kvällarna kan magen kännas väldigt uppblåst och jobbig och då stramar huden obehagligt. Till och från har jag lite småont här och där, men det är inte superjobbigt. Det är främst om jag varit igång mer, alltså gått mer än vanligt eller till exempel packat upp grejer eller hållit på med sånt där det blir lite lyftande och enformiga rörelser. Halsbrännan fortsätter, främst på kvällarna med kan dyka upp när som helst under dygnet. Och jag sover sämre och sämre. Det blir obekvämare och obekvämare och jag kan ibland få ont av att sova i vissa ställningar.

Magbild

Fotad 24+0.


2 kommentarer:

  1. Tyckte magen såg större ut irl än den gör på bilden.
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, beror mycket på tid på dygnet hur stor den är.

      Radera