22 juli 2020

Vecka 27 (15-21.7)

Hur jag mått vecka 27 + tankar

Veckan började med rådgivningsbesök. Allt såg bra ut. Vi åkte också till Ikea och skaffade de möbler vi behövde till bebisen, alltså sängen och en byrå. Jag bykte en stor del av kläderna och andra textilier som hör till bebisen, så att sånt kunde vikas och stoppas undan istället för att ligga i olika påsar lite här och var. 

Överlag mådde jag rätt mycket sämre igen. Jag började bli superkänslig för hunger, genast jag var lite hungrig började jag må illa istället för att känna hungern. Värmen gjorde allt tusen gånger värre, och åt jag något sött blev det ännu sämre. Tung vecka då det kommer till måendet, helt enkelt.

Sparkarna och rörelserna känns av mer och mer och är väldigt tydliga och starka nu. Jag har vant mig lite mer vid dem, men kan ännu tycka de är ganska obehagliga, och de hjälper definitivt inte mitt mående! Jag har fortsättningsvis ont lite till och från. Det har varit lite bättre efter att jag börjat sova med en dyna under magen, men det är fruktansvärt obekvämt att sova så. Känner också fortsättningsvis av vad jag tror är sammandragningar de dagar jag varit igång mer och lyft grejer.

Magbild

Fotad 26+0.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar