15 juli 2020

Vecka 26 (8-14.7)

Hur jag mått vecka 26 + tankar

Den här veckan har jag mått lite sådär till och från. Jag prövade vara utan medicin igen under lördagen, men mådde tyvärr inte alls speciellt bra så får snällt fortsätta äta den. Efter det mådde jag igen lite sämre några dagar av någon anledning. Avslutade också den här veckan med att spy första gången på väldigt länge, mer än 10 veckor sen sist tror jag. Men jag tror något jag åt triggade det. Jag mådde lite dåligt, och drack sen lite för snabbt något väldigt syrligt + åt en muffins. Kanske inte den bästa kombon då man redan mår lite dåligt. Otrevligt hur som helst att behöva spy igen. 

Fortsätter också vara enormt trött på att vara gravid. SOM jag väntar på att det ska vara över. Mer och mer för varje dag. 

Magbild

Fotad 25+0.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar