26 juni 2020

Goodiebox juni 2020

I slutet av förra veckan kom månadens Goodiebox. Jag är igen ganska nöjd med vad man fick, och de flesta märken och produkter är sånt jag inte har testat förut. Roligt också att få en annan solskyddskräm än den man fick varje år i BetteBox!

Min box innehöll:
N.A.E. Delicatezza Fragrance-Free Hand Soap
Karmameju Sun/Body Lotion SPF 15
Figs & Rouge Wonder Love Charm Elixir
Sandstone Raincoat Waterproof Mascara
Anwen Eco Hairbrush


Har du testat någon av de här produkterna, eller finns det någon du skulle vilja testa?

2 kommentarer:

  1. Har inte testat men NAEs produkter intresserar! Sandstone är ett märke jag aldrig hört talas om.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här NAE är helt okay, eftersom den ska vara doftfri. Men den enda av deras produkter jag testat med doft så luktade jordkällare, så är lite, lite skeptisk till deras grejer.

      Radera