26 december 2014

Julafton

Ännu en julafton är förbi. Precis som alla andra år spenderade jag den hemma med resten av familjen. Och Per tittade förbi en sväng på kvällen. 

Dagen erbjöd dessutom superfint väder! Det var riktigt behagligt att vara ute, varken för varmt eller för kallt. Under förmiddagen var himlen blå, men då jag gick ut för att fota lite i det fina vädret började det redan bli molnigt. Men fint var det ändå! Som ni ser var det ju i alla fall en vit jul i år, det har verkligen hunnit komma sjukt mycket snö på bara några dagar! Det var ju liksom snöfritt ännu på måndagmorgon!











Förutom köksbordet och stolarna Per och jag fick av mamma och pappa och de fina skorna av Per fick jag också en del andra julklappar som syns på bilden. :) Fick också en skraplott som jag till och med vann 4€ på! Och så fick Per och jag också gemensamt en del pengar från både mina föräldrar och hans föräldrar, och det passar ju utmärkt nu då vi snart flyttar och ska börja köpa möbler igen.

En superbra julafton i år igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar