06 december 2014

Hösten genom Instagram

Ny årstid innebär också en liten titt på vad som hänt på min Instagram under föregående årstid! :)

September: Njöt av en fruktig frukost // Slängde ihop en omgång morotskaka // Mumsade choklad 

September: Vi var på bio en sista gång i England // Jag testade marinera och panera kyckling själv // Vi bokade flygresan tillbaka till Finland!
Oktober: Min hatt kom! // Vi testade Greggs nya, mumsiga hot dogs // Jag slängde ihop en glassaktig milkshake

Oktober: Vi prövade Harry Potter-inspirerad läsk // På Halloween tittade vi på Shaun of the Dead
November: Vi mumsade klementiner och drack te // Sista portionen fish & chips under vår tid i England avnjöts! // Jag graduateade!! 

November: Mera graduation-foton //Jag åt goda chips och drack god läsk medan Per var på hej då-fest efter att ha slutat på jobbet. Sista gången på ett tag för både den där sortens chips och läsk // Vi åt choklad!

November: Mera choklad (skåptömning!) // Jag passad på att få matförgiftning en av de sista dagarna i England // Skickade lite godsaker till Nene ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar