31 december 2014

December Favourites 2014


Då var det alltså dags för årets sista favourites. Vet att i alla fall någon av produkterna har varit med bland favourites förut, men de har fått dyka upp igen! Eftersom min hy verkligen inte gillar det finska klimatet vintertid så är det mest bara produkter relaterade till det den här gången... 

Seaweed Mattifying Day Cream. Det här är mitt senaste försök till att hitta en day cream som passar mig. Hittills den bästa jag testat! Dessutom gör den ett helt bra jobb med att inte göra oljiga områden väldigt oljiga, men ändå återfukta torrare ställen.

Lush Bubblegum Lip Scrub. Mina läppar bli hemska under vintern, men den här produkten gör det lite bättre

Nivea Hydro Care. Samma går nog att säga om den här produkten som den ovanför.


Soap & Glory Beauty Sleep Accelerator, night and flight moisture miracle. Jaaaa, detta är ännu mer en superkräm nu då jag är i kallt klimat och behöver mer återfuktande krämer ibland. Jag använder den fortfarande mest bara då jag använt en ansiktsmask, men också då min hy känns extratorr på grund av vädret. Känns genast jättebra i hyn då man smort in ansiktet med den.

Atrix Intensive Protection Cream. En handkräm jag aldrig testat förut, men som mina torra händer verkligen gillar.


Juleskum får avsluta listan, för det har ju varit jul! Jag hade aldrig smakat på dom här fören nu i december, och mums vad goda de är! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar