27 december 2014

Empties: En handkräm

Eftersom förra emptiesinlägget var väldigt långt betyder det att årets sista blir väldigt kort. Endast en produkt har jag lyckats använda slut!

Vaseline 2in1 Hand Cream and Anti-Bacterial 75ml (Boots, £3.75). Jag ville ha en handkräm som innehöll handdesinfektion, och det här var den jag hittade. Tyvärr var den inte alls värst bra. Jag tyckte den doftade bra i tuben, men väl på händerna tyckte jag den luktade riktigt underligt. Händerna kändes också småklibbiga tills krämen dragit in i händerna (vilket ändå gick ganska fort). Jag tyckte också den var dålig på att göra händerna mindre torra, de kändes lite som de brukar efter att man bara använt handdesinfektionsmedel, och det ledde till att jag smörjde händerna oftare än vanligt då de kändes så torra. Tuben tog slut väldigt fort, lite för fort också fast jag smörjde händerna oftare än vanligt. Den var ganska dyr, och jag tycker inte den var värd priset! Tyvärr gillade jag den inte, och kommer inte köpa den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar