22 januari 2021

Goodiebox januari 2021

I slutet av förra veckan kom månadens Goodiebox. Texten på produktinfokortet kändes väldigt passande den här gången, för det här fick bli sista boxen för mig.


Jag såg väldigt mycket fram emot att BetteBox skulle bli Goodiebox, men helt ärligt har jag aldrig känt mig riktigt, riktigt nöjd med någon av boxarna efter att det bytte. Till en början tänkte jag att det hade att göra med att jag var gravid och mådde så dåligt så jag liksom ändå inte använde några produkter. Men jag har inte känt mig helt nöjd efter det heller. Ett år av Goodieboxes får räcka för mig. 

Det som fick mig att till slut faktiskt avsluta min prenumeration var att de meddelade att priset från och med nästa box kommer vara 24,95€ för alla. Hittills har jag betalat 16,90€ i månaden, eftersom det var priset på Livbox då jag för flera år sen började prenumerera. Och det har känts okay. Men för mig är Goodiebox absolut inte värd 24,95€, tyvärr.

Min sista box innehöll:
Verso Nourishing Cream with niacidamide
Karmameju Renew Age-Defence Brush
Dr. Botanicals Cocoa Noir Time Reverse Facial Serum
YA.BE Feed Your Skin, Feed Your Mind Soothing and nourishing face mask
Terre De Mars 008 Reddition Body Cleanser


Jag kände mest bara meh om innehållet den här månaden. 

Har du testat någon av produkterna, eller skulle du vilja testa någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar