27 januari 2021

Glossybox januari 2021

Ifall du trodde att jag helt skulle sluta med skönhetsboxar efter att jag avslutade min Goodiebox-prenumeration så trodde du fel! Samma dag som jag avslutade den så påbörjade jag en prenumeration på Glossybox istället. Om man valde att köpa boxar ett helt år, men betala månadsvis, blev dom bara 15,80€ i månaden, vilket till och med är billigare än boxarna jag haft förut.

Dagen efter att sista Goodieboxen kom så kom första Glossyboxen. Jag kände mig genast mer nöjd än jag varit då jag öppnat de flesta Goodieboxes! Det är kanske inte lika fina och dyra märken som i Goodiebox, men helt ärligt hade jag inte hört om dom flesta av märkena man fick där. Och det är ganska osannolikt att jag själv faktiskt skulle gå och köpa en riktigt dyr produkt också fast jag gillat den. Jag betalar hellre lite mindre och får åtminstone ibland produkter från märken jag hört om, och i en prisklass som känns realistisk för mig ifall jag gillar något så mycket att jag vill gå och köpa produkten.


Produkterna som fanns i min första Glossybox var:
Wander Beauty Baggage Claim Gold Eye Mask
Naobay Protective Hair Mask
Manna Kadar Beauty Flutter Mascara
Merci Handy Cherry Hand Cleansing Gel
Love Beauty And Planet Shea Butter & Sandelwood Body Lotion


Har du prövat någon av produkterna eller skulle du vilja pröva någon?

Är du som mig och föredrar lite billigare boxar med mest lite billigare märken, eller dyrare boxar med dyra märken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar