01 december 2020

Hej december!

Precis som dom senaste åren kommer jag också i år försöka få upp ett inlägg per dag under december. Utöver inläggen om innehållet i julkalendern. Men vi får se hur det går med den saken, i och med att jag har lite svårt att hitta tiden och orken att starta datorn. 

Det kommer troligen bli mycket inlägg om graviditeten, förlossningen, och ämnen i stil med det. Sånt jag hade tänkt att skulle komma upp tidigare, men det har helt enkelt inte funnits tid till att skriva eller skriva klart ifall jag redan påbörjat inläggen. Så ifall det är sånt som inte intresserar dig så kan det bli en rätt trist månad på den här bloggen. Fast i och för sig känns det som om det är det enda jag skrivit om de senaste månaderna i och med att jag inte haft orken att skriva så mycket annat än sånt jag tvingat mig att hitta orken att skriva eftersom jag vill ha det nedskrivet för egen del och eget minne.

Jag hoppas kunna skriva ihop förlossningsberättelsen, men vi får se. Jag har försökt hitta var jag kan be ut mer info om det hela än det som finns på Oma Kanta och hittade det kanske. Vi får helt enkelt se om jag lyckats fylla i rätt formulär på rätt sätt, och i så fall hur länge det tar innan jag får informationen jag är ute efter.

Orsaken till att det kanske blir mycket såna inlägg nu är att jag på något vis vill "bli klar" med åtminstone graviditetsinläggen. Det kommer kanske något ännu senare, men jag vill få det mesta klart så jag lite kan gå vidare från graviditeten, inte bara vad gäller blogginlägg utan också mentalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar